موٹو سیریز موٹو پتلو کے ایک مرکزی کردار ہیں، انہیں سموسے کھانے کا شوق ہے۔

تعارف[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

موٹو اپنے دوستوں کے ساتھ فرفری نگر میں رہتے ہیں، مُوٹُو پتلُو اِن ایلِیَن ورلڈ میں یہ اپنے والد سر بچھڑ گئے تھے۔

موٹو میں ہر کسی کو بڑے بھیہ کہنے کی عادت ہے، ان کو سموسے کھانے کی بہت عادت ہے، اکثر جب یہ سموسوں کی خوشبو سونگھتے ہیں۔ یہ تھوڑے سے وقت میں سو سموسے کھا سکتے ہیں، ان کو اپنا شہر (فرفری نگر) بہت پسند ہے۔

ان کے سب سے اچھے دوست کا نام پتلو ہے، اور دوسرے دوستوں کا نام جھٹکا، گھسیٹا خان, چنگم، چائے والا اور باکسر ہیں۔

دوست اور دشمن[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

پتلو[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

پتلو موٹو کا سب سے اچھا دوست ہے۔ مرکزی شو ایک ساتھ مل کر اپنی مہم جوئی پر مرتکز ہے۔

ظہور[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

وہ 30 کی 40 کی عمر میں ایک چھوٹا موٹا آدمی ہے۔ وہ کالے رنگ کے بنیان کے اوپر سرخ رنگ کا رنگ والا لباس پہنتا ہے۔ وہ سر کے حصے سے گنجا ہے لیکن کانوں کے بال ہیں۔ اس کی بجائے مہلت کی مونچھیں ہیں۔ فروری نگر میں ، اس نے مونچھیں رکھی تھیں جن کے درمیان خلاء تھا۔

شخصیت[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

پتلو کے برخلاف ، جو کافی حد تک عاجز ہے ، موٹو بہت ہی سر والا ہے۔ وہ شہرت ، خوش قسمتی ، اور بہت سے سموسوں کے خواب دیکھتا ہے۔ اس کا جسم خود بخود اس کی طرف بڑھتا ہے ، اور ان کی طرف اس قدر متوجہ ہو جاتا ہے ، کہ اگر اسے خوشبو آتی ہے تو اس کا جسم خود کو ان کی سمت میں مجبور کردے گا۔ وہ بہت بے چین بھی ہے اور اس کے بے چین ہونے کی وجہ سے بہت ساری بار گینگ مشکل میں پڑتا ہے۔ موٹو خودغرض ہے کیونکہ وہ ان کو اچھی طرح جانتے ہوئے بغیر بہت سی چیزوں کا پیچھا کرتا ہے۔ موٹو ایک بولڈ آدمی ہے۔ اپنی ذہانت کی کمی کی وجہ سے ، وہ اس گینگ کا سرقہ ہے۔ یہ کچھ اقساط اور فلموں میں دکھایا گیا ہے کہ موٹو کو نیند چلنے کی عادت ہے اور اکثر وہ چیزوں یا لوگوں کو چھد .ا دیتا ہے جن میں پٹلو بھی شامل ہے۔

طاقتیں[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

اپنی فطری تعمیر کی وجہ سے ، موٹو قدرتی طور پر مضبوط ہے اور اپنے دوستوں میں (باکسر کے علاوہ) سب سے مضبوط ہے۔ سموسوں کو کھانے کے بعد ، اس کا پسندیدہ کھانا اس کی رفتار ، طاقت ، وژن ، اور ذہانت میں اضافہ ہوتا ہے ، جس سے وہ بولڈر اور گاڑیوں کو اٹھا سکتا ہے۔ وہ ایک ہی وقت میں متعدد مخالفین کو بھی مات دے سکتا ہے ، اور یہاں تک کہ ایک باکسر جتنا مضبوط آدمی بھی اسے آسانی سے پیٹ دیتا ہے۔ بچپن میں ، وہ ڈاکٹر موہن سنہا کی لیب تک 5 کلومیٹر پیدل چلنے کے قابل تھا ، جیسا کہ موٹو پتلو: العین ورلڈ میں دیکھا گیا ہے۔

کمزوری[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

جب اس نے سموسے نہیں کھائے ہوتے ہیں، تو وہ آسانی سے مضبوط دشمنوں سے ہار جاتا ہے۔

وہ خالی پیٹ پر سوچ بھی نہیں سکتا۔

وہ ہوشیار نہیں ہے اور لوگ اس کو بے وقوف بنا سکتے ہیں۔

مکالمے[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

اردو[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

خُوشبو!!!

گھر[ترمیم | ماخذ میں ترمیم کریں]

فروری نگر میں ، موٹو ایک سادہ مکان میں رہتا ہے، جو پہلے کرائے پر ہوتا ہے لیکن کچھ عرصے بعد وہ اپنے گھر کو خرید لیتے ہیں۔

موٹو پٹلو نے فروری نگر کو نیو ماڈرن سٹی میں تبدیل کردیا تھا۔ وہ ایک اچھے مکان کے مالک ہیں۔

جب موٹو پتلو نے جدید شہر کو جدید ماڈرن سٹی میں تبدیل کردیا تو وہ فروری اپارٹمنٹ میں ایک فلیٹ خریدتے ہیں اور اِس میں رہتے ہیں۔

یورپ کے دورے کے دوران، یہ اور اِن کے دوست ہوٹلوں میں ٹھہرے ہیں۔

اور کئی ادونترس پی یہ کیمپ اور در. جھٹکا کے ایجاد کردہ خیموں میں رہ چکے ہیں۔

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.